![]() |
‘Şarkılarda duygu eksik’ [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Şarkıcı, “Bugün parçalarda duygu eksik. Aşk, sevgi ve yaşanmışlık yok. O dönem şarkılar gerçekten içimize işliyordu” dedi. Radyo D’de Fatih Uslu’nun konuğu olan Asya, yeni nesil müzik anlayışıyla ilgili olarak da, “İyi olana saygımız var ama her yapılan işe de ‘rap’ dememek lazım” değerlendirmesinde bulundu. Sosyal medyanın görünürlüğü artırdığını ancak gizemi azalttığını belirten şarkıcı, geçmişte sanatçı-dinleyici ilişkisinin daha merak uyandırıcı olduğunu ifade etti. Kaynak ; Milliyet |
| Forum Saati: 23:41. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
NETGUC İNTERNET HİZMETLERİ