![]() |
‘Seda’yı sert buluyorlar’ [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Galataport İstanbul’da görüntülenen oyuncu, “İnsanlar diziden dolayı Seda’yı çok sert buluyorlar ve şaşırıyorlar. Sohbet ederken, “Aaa gülüyormuşsunuz siz” diyenler çok oluyor. Bol bol sohbet ediyoruz. Ben aşırı mutluyum projede yer aldığım için” diye konuştu. Kaynak ; Milliyet |
| Forum Saati: 22:39. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
NETGUC İNTERNET HİZMETLERİ