![]() |
Yılbaşına kar engeli [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Yılbaşı programında kar engeline takıldığını söyleyen sanatçı, “Gaziantep’te olacaktık ama maalesef kardan dolayı valilik izin vermedi. Civar illerden gelip, iki gün önceden otele yerleşenler, bize göre yılbaşını ayarlayanlar maalesef orada mahsur kaldı. Onlarla buluşmadığım için kendi adıma üzüldüm. Kısmet. Her işte bir hayır vardır diye düşünmek lazım ama iki günüm biraz evde bunalım geçti. Çok yakında yine ekranlarda olacağız inşallah” dedi. Kaynak ; Milliyet |
| Forum Saati: 05:17. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
NETGUC İNTERNET HİZMETLERİ