|
|
|
| Sevgini paylaşmak için bir neden yeterli 💗 - Yeni mesaj yok..! | |
| | LinkBack | Seçenekler | Arama |
| | #1 |
| Çevrimdışı ![]() | 'Estetik ve dövme doğru değil' [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]İstanbul Zorlu PSM'de gerçekleşen 'Palamut Zamanı' oyununun prömiyerine katılan Tanrısevsin, "Oyunculukta estetiğin doğru olduğunu düşünmüyorum ama herkesin kişisel tercihi. Farklı farklı karakterlere bürünüyoruz, doğru değil. Dövmeyi de doğru bulmuyorum. Bence oynadığın karakteri etkiliyor" ifadelerini kullandı. Kaynak ; Milliyet |
|
![]() |
| |