ForumAilem.Com - Paylasimin Yeni Adresi

ForumAilem.Com - Paylasimin Yeni Adresi (https://forumailem.com/index.php)
-   Magazin Haberleri (https://forumailem.com/magazin-haberleri/)
-   -   'Doktor mikrofon tutma dedi' (https://forumailem.com/magazin-haberleri/31092-doktor-mikrofon-tutma-dedi.html)

Rubix 24-07-25 07:15

'Doktor mikrofon tutma dedi'
 
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Tansiyon hastası olduğunu söyleyen sanatçı, "Ben tansiyon hastasıyım. Doktorum mikrofon tutma diyerek sahnelere ara vermemi istiyor. Ama çok iyiyim. Şifa diliyorum herkese" sözleriyle Cahide Alaçatı sahnesinde sanatın ve müziğin iyileştirici gücüne vurgu yaptı.



Kaynak ; Milliyet


Forum Saati: 16:26. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

NETGUC İNTERNET HİZMETLERİ

LiveSocial VB NGV1.0.3 - by NETGUC