ForumAilem.Com - Paylasimin Yeni Adresi

ForumAilem.Com - Paylasimin Yeni Adresi (https://forumailem.com/index.php)
-   Ekonomi Haberleri (https://forumailem.com/ekonomi-haberleri/)
-   -   Ay’a 20 milyar dolarlık üs (https://forumailem.com/ekonomi-haberleri/76534-ay-20-milyar-dolarlik-us.html)

aSpeNDos 26-03-26 07:24

Ay’a 20 milyar dolarlık üs
 
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Kurumun önümüzdeki 7 yıl içinde Ay’ın güney kutbunda bir üs inşa edeceğini açıklayan NASA Başkanı Jared Isaacman, “Bu üs ABD’nin uzaydaki liderliğini güvence altına alacak; üs inşaatı üç aşamada gerçekleşecek” dedi. Isaacman, Çin ile ayda kalıcı bir üs kurma yarışı konusunda ise “Bu büyük güç rekabetinde zaman daralıyor ve başarı aylarla ölçülecek” diye konuştu. Uluslararası hukuka göre Ay kimsenin malı değil ama başta ABD olmak üzere birçok ülke Dünya’nın uydusunu sahiplenmeye çalışıyor.



Kaynak ; Milliyet


Forum Saati: 02:22. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

NETGUC İNTERNET HİZMETLERİ

LiveSocial VB NGV1.0.3 - by NETGUC