![]() |
Mersin’de ormana çöp döken belediyeye 4.6 milyon TL ceza [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Yapılan incelemede 9 Şubat’ta Yenişehir Belediye Başkanlığı hizmetindeki çöp toplama aracının Mersin Mezitli İlçesi Çevlik Mahallesi’ndeki ormanlık alana atık döktüğü tespit edildi. Yenişehir Belediye Başkanlığına atık dökme fiilinden 4 milyon 692 bin TL idari ceza uygulandı. Sorumlular hakkında suç duyurusunda bulunuldu. Bayram öncesi araç alacaklar dikkat: Bu modellerin zararı yok! İşte ikinci elin ‘çeyrek altın’ları[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Kaynak ; Milliyet |
| Forum Saati: 00:13. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
NETGUC İNTERNET HİZMETLERİ