![]() |
Bakan Işıkhan: 3 milyon gencimizi istihdama kazandıracağız [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Riyad'daki küresel konferansta konuşan Bakan Işıkhan, önümüzdeki 3 yılın istihdam hedefini ve yeni "GÜÇ" modelini ilan etti. Kaynak ; Milliyet |
| Forum Saati: 23:27. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
NETGUC İNTERNET HİZMETLERİ