SohbetYaz.Com
XP Odulleri Sistemi
XP Kazanmaya Basla!
Gunluk Giris
Her gun +50 XP
Streak Bonusu
Seri yap, bonus kazan!
Gunluk Gorevler
Gorev tamamla, XP kazan
XP Market
Unvan, rozet, boost al!
Uye ol, her gun XP kazan ve liderlik tablosuna gir!
FATagram
Hikayeler kilitli
Bu içerikler üyelere özeldir.
Kayıt ol, tüm içeriklere eriş!
Üye Ol
FA-X
Tweetler kilitli

Resimyolu SohbetYaz Loadix

Reklam Ver Netguc İnternet Hizmetleri Reklam Ver
Sevgini paylaşmak için bir neden yeterli 💗 - Yeni mesaj yok..!
Ask Mesaji Gonder
♥ Ask Mesaji Gonder
Bugun kalan mesaj hakkiniz: 0
Kayıt Ol Sevgili Ziyaretçi!
Kayıt olmak için bir dakikanızı ayırın, Daha ne bekliyorsunuz?
Kurallar & İletişim
Kayıt Ol
Bizi Takip Edin

Etiketlenen üyelerin listesi

Yeni Konu Aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama
Alt 11-07-25, 23:05   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
Bakan Bayraktar: Enerjide bağımsızlık mücadelesi veriyoruz


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, bakanlıkta düzenlenen 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü anma programına katıldı. Programda konuşma yapan Bakan Bayraktar, 15 Temmuz gecesi ülkenin bağımsızlık yolunda çok önemli bir engeli aştığını belirterek "Cumhurbaşkanımız büyük bir dirayet ortaya koydu ve milletimiz onun etrafında kenetlenmek suretiyle bunun üstesinden geldi." dedi.

İlginizi Çekebilir'TÜRKİYE, ENERJİDE BAĞIMSIZ OLDUĞU ZAMAN EKONOMİDE DE BAĞIMSIZ OLACAK'

15 Temmuz gecesi gösterilen milli mücadele gibi enerjide de bir bağımsızlık mücadelesi verdiklerini belirten Bayraktar, "Türkiye, enerjide bağımsız olduğu zaman ekonomide de bağımsız olacak, ekonomide bağımsız olduğu kadar ekonomisi güçlü olacak. Bu şekilde de daha büyük ve daha güçlü bir ülke olacağız" ifadesini kullandı.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Bakan Bayraktar, enerjide tam bağımsız bir ülke olmak için gece gündüz çalıştıklarını belirterek, "Türkiye, bir dönem adı terörle anılan Gabar'da, Sakarya Gaz sahasında Karadeniz'in derinliklerinde, kendi petrolünü ve doğal gazını üretir hale geldi. Artık dünyanın her yerinde operasyon yapan bir ülkemiz var. Libya'dan Somali'ye, Nijer'e, Pakistan'a, Azerbaycan'a, Rusya'ya, Irak'a kadar her yerde ülkemizi bağımsız kılacak adımları kararlılıkla atıyoruz." açıklamasını yaptı.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Bayraktar, bugün de terör meselesi ile alakalı çok tarihi bir adım atıldığını söyleyerek, "İnşallah bunun devamı da gelecek ve Türkiye, bu terör belasından kurtulduğunda çok daha büyük ve çok daha güçlü bir ülke olma noktasında ilerleyecek" dedi.

Tüm şehitlere Allah'tan rahmet dileyen Bayraktar, enerji şehitlerini de andı. Bayraktar, şehit bomba imha uzmanı Esma Çevik, şehit öğretmen Aybüke Yalçın ile Bakanlık personeli Bülent Sadioğlu ve Mehmet İrfan Güler'in isimlerinin Gabar'daki petrol sahalarında yaşatıldığını söyledi. Bakan Bayraktar, daha sonra 15 Temmuz'u anlatan fotoğrafların yer aldığı sergiyi gezdi.

Aralarında terör örgütü elebaşlarının da bulunduğu 30 PKK'lı silah bıraktıTekirdağ'da yangın! 'Sabaha kadar teyakkuzda olacağız'

Kaynak ; Milliyet

  Alıntı ile Cevapla


Cevapla



Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık