ForumAilem
  SohbetYaz

Kayıt Ol Sevgili Ziyaretçi!
Kayıt olmak için bir dakikanızı ayırın, Daha ne bekliyorsunuz?
Kurallar & İletişim
Kayıt Ol

Etiketlenen üyelerin listesi

Yeni Konu Aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 15-06-25, 12:15   #1
Çevrimiçi
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
Vergi ?leti?im Merkezi'ne yurt d???ndan ödül! Bakan ?im?ek: Hizmet kalitesini art?rmaya devam edecek


Bakanl?ktan edinilen bilgilere göre, V?MER, Contact Center World taraf?ndan organize edilen 2025 y?l? Küresel En ?yi Performans Gösterenler Ödülleri'nde yar??t?.

Contact Center World, ça?r? merkezi ve mü?teri deneyimi alan?nda faaliyet gösteren dünyan?n en büyük profesyonel organizasyonlar?ndan biri olarak biliniyor. Organizasyon, 200'den fazla ülkede faaliyet göstererek, sektörün geli?imine küresel ölçekte katk? sa?l?yor. Her y?l düzenlenen Küresel En ?yi Performans Gösterenler Ödülleri, ça?r? merkezi ve mü?teri deneyimi alan?ndaki en iyi uygulamalar? te?vik ederek, kurumlar?, yöneticileri ve ekipleri uluslararas? alanda tan?tma ve ödüllendirme amac? ta??yor.

Bu y?l 20. kez gerçekle?tirilen ödül program?na, Türkiye dahil 83 ülkeden, 2 bin 500'ün üzerinde ba?vuru yap?ld?. Ba?vurular, ba??ms?z jüri üyeleri taraf?ndan özgünlük, etkili uygulama, sonuçlar ve sürdürülebilirlik gibi kriterlere göre de?erlendirildi. Gelir ?daresi Ba?kanl??? bünyesinde faaliyet gösteren V?MER, yar??man?n Avrupa, Orta Do?u ve Afrika Bölgesel Finali'nde "en iyi kamu hizmeti" kategorisinde yar??t?. Berlin'de düzenlenen bölgesel etkinlikte V?MER, kategorisinde ikincilik ödülüne yani gümü? madalyaya lay?k görüldü. Yar??mada birincilik ve üçüncülük ödülü Suudi Arabistan'?n oldu.

H?ZMET ÇE??TL?L???N? ARTIRIYOR

Kamuda profesyonel olarak kurulan ilk ça?r? merkezi olma özelli?ine sahip olan V?MER, 17 y?ld?r vergi mevzuat? ve i?lemleri hakk?nda dan??manl?k, vergi ihbarlar?n?n al?nmas?, borç sorgulama ve elektronik uygulamalarla ilgili faaliyetlerini sürdürüyor.

Günlük ortalama 5 bin ça?r?ya cevap veren V?MER, 2024 y?l?nda 1 milyon 23 bin 118 ça?r?y? yan?tlad?. V?MER, daha fazla mükellefe hizmet sunabilmek için teknolojik altyap?s?n? güçlendirmeyi, çal??an kadrosunu geni?letmeyi ve hizmet çe?itlili?ini art?rmaya devam ediyor.

Türkiye genelinde vergi kay?p ve kaça??n?n önlenmesi amac?yla V?MER, Dijital Vergi Dairesi, sosyal medya hesaplar?, WhatsApp ve B?P kanallar? kullan?larak, ihbar bildirimleri al?yor. ?hbar bildirimlerinin, h?zl? bir ?ekilde sonuçland?r?labilmesi için gerekli takip ve kontrol i?lemleri V?MER taraf?ndan yürütülüyor.

MOSSAD'?n arka bahçesi, Evin Cezaevi'nin s?rr?YAPAY ZEKA ENTEGRASYONU YAPILIYOR

V?MER, mükelleflere yapay zeka destekli Dijital Vergi Asistan?-G?B? ile 7 gün 24 saat hizmet veriyor. Güncel vergi mevzuat?na an?nda ula??m imkan? sunan G?B?, mükelleflerin sorular?n? yan?tlayarak onlar? do?ru ?ekilde yönlendiriyor.

Ya?l?, engelli ve hasta mükellefler için beyanname dönemine özel hizmet de sunan V?MER, vergi dairesine gidemeyecek durumda olan bu mükelleflerin bulunduklar? adreste kira beyannamelerinin al?nmas? için randevu olu?turuyor.

Sunulan hizmetlerin kesintisiz verilebilmesi için yapay zeka entegrasyonu ile çal??malar?n? sürdüren V?MER'e, yurt içinden 189, yurt d???ndan "+90 312 189 11 22" numaralar? üzerinden hafta içi 09.00-18.00 saatlerinde ula??labiliyor.

"ÖDÜL, H?ZMET KAL?TES?N?N TESC?L?"

Hazine ve Maliye Bakan? ?im?ek, bu ba?ar?n?n, ça?r? merkezi sektöründe kamu hizmeti alan?nda sunulan hizmet kalitesinin uluslararas? düzeyde kabulünü gösterdi?ini belirterek, ?u de?erlendirmelerde bulundu:

"?kincilik derecesi, V?MER'in hizmet sunum kalitesinin, çal??an niteli?inin ve dijital dönü?üm yetkinli?inin tescil edildi?ini göstermektedir. Mükellef odakl? hizmet anlay???yla kaliteli ve etkin hizmet sunumuna devam eden V?MER, mükellefleri hak ve yükümlülükleri konusunda bilgilendirmeyi, vergi bilincini art?rmay? ve gönüllü uyumu te?vik etmeyi hedefliyor. Vatanda?lar?n vergi ile ilgili konularda güncel, do?ru ve h?zl? bilgiye telefon arac?l???yla ula?malar?n? sa?lamak hedefiyle kurdu?umuz V?MER, her geçen gün hizmet kalitesini ve çe?itlili?ini art?rmaya devam edecek."



Kaynak ; Milliyet
  Alıntı ile Cevapla
Cevapla



Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık