![]() |
Londra’da Yahudi kuruluşa kundaklama [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]NEVSAL ELEVLİ / LONDRA - Olay yerine gelen itfaiye ekipleri, yanan araçlara müdahale ederken polis çevredeki bazı binaları boşalttı. İngiltere Başbakanı Keir Starmer “Bu korkunç bir antisemitik saldırıdır. Düşüncelerimiz bölgede bulunanlar ve anlaşılabilir şekilde endişelenen herkesle” dedi. Kaynak ; Milliyet |
| Forum Saati: 04:53. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
NETGUC İNTERNET HİZMETLERİ