Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
İsrail'in serbest bıraktığı Filistinli esirlerin bir kısmı Gazze'ye ulaştı
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Uluslararası Kızılhaç aracılığıyla serbest bırakılan Filistinli esirler, Kerem Ebu Salim Sınır Kapısı'ndan otobüslerle Gazze Şeridi'ne giriş yaptı. Esirler, ilk olarak Refah'ın kuzeyindeki Moraj bölgesine ulaştıktan sonra sağlık kontrolleri için Han Yunus'taki Nasır Hastanesi'ne götürüldü.
Kaynak ; Milliyet