|
|
|
| Sevgini paylaşmak için bir neden yeterli 💗 - Yeni mesaj yok..! | |
| | LinkBack | Seçenekler | Arama |
| | #1 |
| Çevrimdışı ~ www.sohbetyaz.com ~ ![]() | Yıllarca zararlı diye bildik! Meğer odanıza koymanızın sakıncası yokmuş [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Bitkilerin geceleri, gündüz yaptıklarının aksine oksijen alıp karbondioksit vermesi, yatak odasında bulundurulmasının zararlı olduğu algısına neden olmuştu. Ancak böyle bir durumun söz konusu olmadığı ortaya çıktı. Peki, çiçekler nerede bulunmalı? Kaynak ; Milleyet |
|
![]() |
| |