ForumAilem
  SohbetYaz
>
+

Kayıt Ol Sevgili Ziyaretçi!
Kayıt olmak için bir dakikanızı ayırın, Daha ne bekliyorsunuz?
Kurallar & İletişim
Kayıt Ol

Etiketlenen üyelerin listesi

Yeni Konu Aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 30-10-25, 11:10   #1
Çevrimiçi
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
Google Fi nedir? Yapay zeka desteğiyle arama kalitesi artıyor


Google Fi, Google tarafından geliştirilen bir mobil operatör hizmeti. Şu anda sadece Amerika merkezli olan bu servis, hücresel ağlar ile Wi-Fi arasında otomatik geçiş yaparak kullanıcıya her zaman en güçlü bağlantıyı sunmayı hedefliyor. Farklı operatörlerin altyapısını kullanan bu sistem, uluslararası dolaşımda da veri ve arama imkanı sağlıyor.

Google, işte bu servisi için önemli bir güncelleme paketi duyurdu. En dikkat çekici yenilik, yapay zeka destekli ses iyileştirme sistemi oldu. Şirket, bu sistem sayesinde kullanıcıların "rüzgârlı bir parkta ya da kalabalık bir kafede bile" kristal netliğinde konuşmalar yapabileceğini söylüyor. Bu özellik Kasım ayında kullanıma sunulacak.

Google Fi ayrıca HD ve HD+ arama desteği de alıyor. Bu sayede aramalarda genel ses kalitesi önemli ölçüde artacak. Yeni güncelleme ile birlikte, kullanılabilir Wi-Fi ağlarına otomatik olarak ve güvenli biçimde bağlanabilecek. Tüm arama ve mesajların VPN üzerinden şifrelenerek yönlendirileceği sistem, ek bir ücret talep etmiyor ve mevcut veri kotasından da düşülmeyecek.

Yapay zeka cips poşetini silah sanınca liseli öğrenci tutuklandıBir diğer yenilik ise herhangi bir web tarayıcısı üzerinden arama ve mesaj gönderme özelliği. Aralık ayında gelecek bu özellik, tam RCS desteğiyle birlikte çalışacak. Kullanıcılar, masaüstünden veya dizüstü bilgisayardan yüksek çözünürlüklü fotoğraflar ve videolar gönderebilecek. Google ayrıca Gemini yapay zekâsını Google Fi'ye entegre ediyor.

Yapay zeka operatör sistemlerine geliyor

Google Fi'nin bu güncellemelerinin asıl önemli tarafı ise yapay zeka kullanımının artık mobil operatör sektörüne girmiş olması. Bu entegrasyonun ilk örneklerinden biri de bu oldu. Özellikle ses iyileştirme ve AI destekli fatura analizi gibi özellikler, gelecekte diğer operatörlerin de kullanıcı deneyimini bu yönde geliştirmesine zemin hazırlayabilir.


Kaynak ; Milliyet
  Alıntı ile Cevapla
Cevapla



Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık